Kis helyzetjelentés:
ma elmentem egy 4*-os étterembe büfé ebédre.
Ajtót nyitottak előttem, a recepciós mondta, hogy látott reggel, mikor fotóztam... a pincérek részletesen elmondták, hogy mi micsoda (nem mintha értettem volna, de értékelem a gesztust), tényleg én voltam a vendég , segítettek, mikor rosszul akartam párosítani a kajákat
Borravalóval 1400Ft-ot fizettem a 3 fogásos ebédért.
Mikor hazaértem a szállásra, nyitott ajtó fogadott: épp a személyzet 2 tagja pakolta be a dolgaimat a hűtőbe. Ugyanis kaptam egy hűhőt!
Csak azért, mert reggel megkérdeztem, hogy leadhatnám-e a recepción a jogurtomat, amit majd este kiveszek... mondták, hogy gondolták hoznak akkor egy hűtőt a szobába... hasznát veszem, mert ugye van tejem is, mint látták...
Miután elmentek, benéztem a fürdőbe is és 110%-os rend és tisztaság fogadott...
Le a kalappal a vendégszeretetük miatt!
Igaz, még csak pár napja vagyok itt, de mindenhol ezt tapasztaltam eddig.
Sujo, a barátom tegnap megismert barátja délelőtt írt egy SMS-t nekem, h szép napot kívánjon...
(Ő a 2. számú "beépített" emberem itt, Indiában ).
Azt hiszem hálás lehetek mindezekért
U.i.: nyugi, nem ebben a luxus villában lakom
Ezt csak az út mentél "találtam"
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.